Underbar vecka!!

Förra veckan var helt underbar när det var så varmt och skönt ute. Dock lite jobbigt för A i värmen, men hon gnällde inget för det. Förra söndagen så fyllde ju L år. Så på hand födelsedag höll han och två kompisar till på med att bygga altanen. Sen blev det grillat på kvällen. Då det är våran kompis som gör altanen har det tagit ett tag. Men nu är den nästan klar. Var så att det tyvärr saknades lite trall. Så vi måste hämta mer. Men sen är den helt klar. Den blir 75 kvatratmeter stor. Så nu har A någon stans att sitta när man är ute =). Sen är det skugga intill väggen hela förmidagen.

I tisdags förra veckan fick vi åka in akut med A på kvällen. Då hon började gråta och fick intervallsmärtor. När vi väl kom in till akuten så hade hon haft en lång smärtattack i bilen. Hon grät och vred sig av smärta i 6 min. Sen blev hon helt slut men hade ont och hade även fått feber när vi kom in. Men de enda dem kunde hitta var att hon var lite röd i örat. Men vi fick stanna under natten för observation. Då sköterskan gav A en alvedon pga av febern. Men det lugnade ner sig som tur va och vi fick åka hem på onsdag.

Själv har jag legat på lat sidan va de gäller löpningen. Har endast sprungit en gång sen varvet. Fy på mig. Men nu ska jag ta tag i det då jag, pappa och min lillebror ska springa midnattsloppet 25 Aug.

Idag ska vi på lungtest med A. Vi ska se hur stor lungkapacitet hon har. Sen är hela veckan fullbokad. Imorn kommer två arbetskamrater hit och fikar. Dem fick barn samtidigt som oss. En i juni när A kom och den andra i slutet på Aug då A skulle ha kommit. Sen på torsdag och fredag så är det studenter för mina kusiner, samt att på fredag förmiddag ska vi ha hem en kompis på fika =). Sen på lördag ska vi till lager 157 å på söndag ska vi ha kalas för A som fyller 1 nästa tisdag. Redan ett år sen hon kom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0