Shoppingdag med mamma och syster =)

Var idag iväg och shoppade med mamma och lillasyster i Kungälv. Det var mysigt. Hittade kläder att ha på dopet också =) Så nu kommer jag att bli riktigt fin ;) Skulle lägga upp en bild på tunikan jag köpte. Men hittade den inte på nätet så ni får hålla er till dopet å kort då blir tagna. Om jag inte tar ett kort innan vill säga ;)
Kom även hem med en jacka. Börja känna mig som tanten på ullareds programmet. Ni som sett de så är det tre systrar som åker ner å handlar. En av systrarna har bara röda jackor. Å nu kom jag hem med en till röd jacka. Men det var min mamma å syster som tyckte jag skulle ha den röda i stället för den svarta. Sen kom jag även hem med två pjamasar till A samt 3 st bodys. Fast det var i större storlekar så hon kan ha dem senare. Hon växer ju så det knackar. Tack så mycket mamma för allt =) å syster för trevligt sällskap idag.

Fick idag en kallelse för A till hjärtmottagningen för att kolla hennes hjärta imorn. Tur att man inte hade något annant inplanerat när man får kallelsen dagen innan.  Vilket man gör regelbundet när man har syrgas för att se så inte hjärtat jobbar för mycket då lungorna inte orkar syresätta blodet helt själv.

Sitter nu å kollar på idrottsgalan. Fick lillan att somna vid kl 20. Men nu verkar de som att hon är vaken. Får väl se om jag får henne att somna om. Kan ju alltid önska. Får ta henne innan hon blir allt för ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0