Hjärtundersökning avklarad =)

Nu har vi varit på hjärtundersökning för A. Allt såg bra ut så hjärtat är inte påverkat pga av att hon har syrgas. Vilket var väldigt skönt att veta. Så det är bara hennes lungor som spökar lite till och från när hennes syrgas behov ökar. Sen hade hon en lite ductusöppning kvar. Det är den gången som alla barn har när dem ligger i magen. Men som brukar stängas en tid efter att dem kommit ut. Men A har en liten liten öppning, inte större än ett knappnålshuvud. Men den skulle inte ha någon betydelse i detta sammanhanget. Vilket är skönt. Men ska tillbaka när hon är ett år.

Efter det gick jag och A ut på en promenad. Utforska stället här :) Men A somnade ganska snabbt i vagnen. Sen blev det lite lunch, pannkakor för min del och Gröt för A.

Men jag hade tänkt baka lite inför dopet om 1 ½ vecka. Men de tyckte inte A som inte alls ville sova längre stunder idag. Så jag får göra det imorn. Idag har det bara varit bra om man blir buren. Så är det vissa dagar.
Men nu ligger hon på glovet på mage och sover gott. Så nu ska jag passa på att laga lite middag iallafall ;)



Gröt är gott =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja hon heter Fanny! www.ladyfi.blogg.se

2012-01-19 @ 20:04:54
URL: http://lisadecker.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0