Liseberg

Igår vad jag,L å hans kusin på Liseberg. Lilla A var hos sin farmor. Var 4 år sen vi var på Liseberg å åkte saker. Det var mycket roligt igår. Dem fick med mig att åka atmosfear. Jag blundade hela åkturen ner :) försökt titta andra gången vi åkte den men blev att jag blundade ändå. Va mysigt att åka å bara gå omkring. Vann som vanligt inget på spelen :(

Tanken var att Alva skulle sova över hos farmor men när vi skulle åka hem så hade hon vaknat å ville inte somna om samt att hon hade sovit lite oroligt på kvällen så vi bestämde oss för att ta med henne hem. Tog ett tag för henne att somna men tillslut somnade hon gott.

Nu sover hon middag å jag sitter i solen å njuter :) får ta vara på solen å värmen. Ikväll ska vi på bio å se Batman.

Ha en skön lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0