Ett GBG-var avklarat =)

Igår var den stora utmaningen för mig. Jag skulle springa hemifrån oss till mamma och pappa. Det är exakt 21 km. Så det var bara att ta på sig löparkläderna när L kom hem från träningen och ge sig iväg.
Visste att när jag kom fram till Bohus så hade jag sprunigt 13 km. Men sträckan från Nol till Bohus var inte rolig då den är rak och går precis vid sidan av E45:an. Men tillslut kom jag fram till Bohus och eftersom dem bygger om där så var det bara att springa upp för trappor för att komma upp på jordfallsbron. Sen sprang jag genom Kungälv och när jag hade ca 2 km kvar så började benen känns tunga :).
Men till slut var jag framme =) Det tog 2 timmar och 17 min. Bättre än jag hade trott eftersom  jag aldrig sprunigt så långt innan. Så jag hoppas att jag får samma tid eller bättre på GBG-Varvet om 3 veckor.

Mådde okej när jag kom i mål. Men när jag skulle äta sen så höll maten på att komma upp :) Så kroppen var verkligen helt slut. Men nu mår jag som vanligt. Är bara väldigt seg i benen ;) å känner att det är lite träningsvärk på g.

Nu har lilla A vaknat så jag ska ta upp henne nu. Se om jag kan få i henne lite köpt mat. Har inte hunnit göra någon egen lunch idag. Men hon är inte så förtjust i köpt mat. Får annars ställa mig å laga mat om hon inte vill äta.




Kommentarer
Postat av: Fia

Vad duktig du är!!!

2012-04-20 @ 11:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0