Lång Februari usch...

De flesta säger att Februari är en kort månad och att den går fort. Men inte i år för mig. Varit den längsta Februari någonsin. Så nu önskar jag att denna månaden snart är över. Vet att de bara är en vecka kvar. Men känns som denna veckan kommer bli väldigt lång. När den är klar så blir de nog lättare för då är de Mars och våren och sommaren börjar närma sig.

Har nu äntligen tagit kort på Maltes fötter i kristalblocket som mamma och pappa fixade i Thailand.
Här kommer den iallafall, är inte tagen med bästa kameran.



Ska även hinna ta bilder på hela hyllan innan vi flyttar.

//Mamma till världens finaste ängel

Kommentarer
Postat av: Fia & ängeln Isa

Hej Nenne! Hur går det med er? Tänker på dig varje dag!

2011-02-26 @ 12:27:23
Postat av: Maria

Hej Elin, tack för kommentaren på min blogg. Har gråtit i två timmar nu och läst din blogg. Känns skönt på något sjukt sätt att man inte är ensam, samtidigt så orättvist. Vad har vi gjort för att förtjäna sorgen och smärtan? Ja.. du vet vad jag menar. Lånar lite dikter av dig, hoppas det är okej. Många kramar från en annan änglamamma.

2011-03-10 @ 00:33:23
URL: http://mariahellqvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0