Tjejkväll.....

Igår var jag hos jenny och jani å myste med barnen som de var ett tagsen jag träffade sist. Dem är bara för söta.
Åt massa god ost och kex och drack två drinkar för en gång skull. De tillhör inte vanligheten.

Idag har jag inte gjort mycket. Tänkte börja röja lite i köket eftersom vi ska göra om där. Men Lenny tog med sig nycklarna till förrådet ut när han skulle spela golf. Så de blev inget av de idag. Får göra lite imorn.

Nu ska jag göra i ordning mig så jag kan åka till Sandra på tjejkväll. Lenny hade dubbelbokat sig, för vi hade pratat om att åka till jenny å jani idag med. Men han skulle först ut å  spela golf med sin farbro å sen ut med en kompis. Så då fick jag med hitta på något å då passade de bra att åka på tjejkväll som Sandra redan hade nämnt för mig innan men jag hade glömt av de. Men de blev ju bra tillslut.

Nu är bara problemet som alltid att jag inte vet vad jag ska ha för kläder på mig. usch.. va tråkigt de är. Skulle vilja ha köpt nya kläder men har inte gjort de än.

Ha en bra dag/kväll och första maj alla!!!

Kramar//Nenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0