Renoveringen påbörjad

Ja idag började vi renoveringen i köket. Den bestod av att riva ner kaklet. Tog inte så lång tid men gud va de blev skitet. Sen bad vi vår granne som ska kakla för oss att komma förbi och kolla. Vi behövde bara slippa ner de sista och endast spakla på ett litet ställe så de var skönt så vi inte behövde spakla allt. För han kommer på fredag och kaklar allt. Då ska bänkskivan, diskhon och fläkten vara på plats. Imorn ska jag ta tag i fläkten. Får se hur de går. Hoppas inte att de är allt för svårt bara. Tänkte lägga ut före och efter bilder sen när köket är klart.

Annars har jag bara tagit de lugnt idag. Fick åka förbi jobbet imorse för att prata ang schemat, då de var lite strul. Men lösde de genom att ta 2 semester dagar. Men nu när jag tänker efter så kanske jag inte vill de riktigt heller. Får kolla upp detta imorn.

I eftermiddags så kräktes ena katten så klart i vår tyg soffa. Så typsikt, men  fick bort de direkt så de blev inget märke i soffan iallafall. Nu la hon sig såklart i mitt knä precis framför datan, så de blev svårt att skriva.

Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: maja

Ja där ser man, då vet du hur det är för oss som drabbas...det är nog ett + när man själv jobbar som sjuksköterska. Skönt att du mår bra nu!!!! Igår va vi på östra och gjorde kontraströntgen och allt såg bra ut, gissa om jag blev glad :)

2010-05-04 @ 23:20:16
URL: http://littletingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0