Nästan klar med renoveringen!

Ja, nu är vi nästan klara med renoveringen, de som saknas är att grannen ska komma och silikona runt kanterna på kaklet och sen ska vi bara beställa fläkten, så är de klart i köket sen. De blev faktiskt stor skillnad på att bara ändra de vi ändrat. Lägger upp bildern när allt är klart så ska ni få se.

Igår sprang jag vårruset. De gick bra, var lite snabbare detta året än förra men nästa år ska jag vara mkt snabbare :).
Sen var de dgas för fikan efter. Men de var jättekallt så de blev en kort fika. Sen bar de av till jobbet. De gör jag aldrig om igen att jobba efter jag sprungit ett lopp. Blev riktigt seg på efternatten och idag ska vi inte tala om hur seg jag var. Hade jag fått välja så hade jag legat i sängen hela dagen. Men så lat kanjag inte vara. Så de blev bara att flytta sig från sängen till soffan där jag suttit hela dagen. Vart å handlat och städat lite idag iallafall.

Nu väntar sängen så jag är piggare imorn.

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0