Blåa tår efter en karatespark...smart gjort !!

Igår kväll skulle Hjärtat lära mig karatesparkar. De gick väl okej till en början. Men sen skulle jag ta i ordentligt och då råkade tv-bänken stå lite väl nära. Så jag drämde foten i tv-bänken. Så lilltån och ringtån är nu lite blåa och fina.
J*vla va ont de gjorde. Men jag bar mig ut å testade att springa idag. Vilket gick bättre än jag trodde. Kändes mest i början och lite i nedförbackarna.

De var en trevlig tjejkväll vi hade i lördags. Massa tjöt och fick även testa på den nya träningsformen på sportlife, som heter zumba och är afrikanskdans. De var riktigt roligt, så jag ska nog gå på ett sådant pass snart. De var tydligen redan fullt denna veckan så jag får se till att passa in nästa vecka.

Igår var vi och kollade på när hjärtats kusin körde SM i motorcross uppe i Uddevalla. Min lillasyster följde med och tog lite kort. Eftersom hon vill satsa på att ta snygga foton med sin systemkamera. Hon fick några bra kort. Men vi stod inte så jättenära som man skulle ha velat. De gick bra för henne hon ligger just nu som 6:a i SM.

Idag har jag joggat som sagt och sen solat lite hos mamma innan solen försvann in bakom molnen.
Bara tagit de lugnt idag och slappat. Sitter just nu i soffan med en av katterna precis brevid mig.

Ska ni bara ligga i soffan och kolla på tv, ska nog göra en god fruktsmoothie sen.

///Nenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0