Då var man ett år äldre!!

Ja, i söndags blev man ett år äldre. Hade ju tänkt att jag skulle ha suttit här med en stor och go mage och känna hur något sparkade och härjade runt där inne. Men så är de inte =(. I stället fick man kolla på de små fötterna på hyllan och korten på datan av vår prins och bara önska att man snart ska få sitta med den magen man hade räknat med.

Men blev väckt i sängen med frukost ( havregrynsgröt, chokladboll och ett ljus) av hjärtat...så gulligt.. Sen fick jag en ett litet brev där de stod att jag hade tjötat hål i huvudet på hjärtat. Har önskat mig en Iphone. Så på baksidan av de lilla brevet var de en bild på en Iphone. Blev jätteglad....

Så jag började och kolla på abonnemang. Sen blev de till att åka iväg en stund och kolla om de hade en Iphone inne. Men ingen hade en 16 GB inne så i sista affären så frågade jag vad det var för skilland på 16GB och 32GB men de var ingen mer skillnad än att man betalade mer i kontant i affären. Så då sa L att ta den då. Så jag kom hem med en Iphone.. =)

Sen fick jag lite besök också, mina två vänner S & S kom förbi en stund på morgonen och sen på eftermiddagen kom mina älskade syskon och L:s mamma, så åt vi lite middag.

Mina egna föräldrar valde att fira min 25 års dag i Thailand dem =) Men jag och L hade redan haft ett kalas innan. Vi hade en 50 år fest i Aug för att fira våra födelsedagar.

Blev en lyckad dag....

Älskar dig min prins//Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0