Då var julen över för i år!

Ja, då var denna julen som man hade fasat för över. Blev inte så hemsk som jag trodde.
Julafton började med frukost hos mammas lillebror med mammas släkt. Vilket var väldigt trevligt.

Sen bar de av upp till L:s mormor och morfar och där var L:s mamma också. Blev lite mat och julklappsöppning där. Efter de åkte vi förbi kyrkogården och tände ett ljus för Malte. De var så tyst och vacker men väldigt kallt på kyrkogården.

Sen åkte vi hem en stund för att L skullle jobba tyvärr. Så när han åkte till jobbet så åkte jag hem till mamma och pappa. Åt med familjen och sen öppnade vi julklappar. Sen satt vi och kollade lite på tv och sen blev de en film. Sen åkte jag hem och somnade gott.

Igår åkte vi hem till mamma och pappa igen och åt lite lunch, och kollade på film med mamma och pappa igår med. Sen skulle L jobba igen tyärr. Så de blev en lugn kväll i soffan med mina katter.

Idag skulle vi ha åkt och ätit med L:s mamma men L blir sen från jobbet idag så vi tar de imorn.

Ska jobba imorn efter att ha varit ledig i 5 dagar. Skulle gärna varit ledig lite till =)

Nu ska jag strax ta och röja lite här hemma. Ser inte klokt ut.....

//Mamma till världen finaste ängel

Kommentarer
Postat av: Kay

Klart du är hjärtat <3 Kramar

2010-12-26 @ 12:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0