Då har de gått 23 år....

ja.. precis som de står så har de gått hela 23 år sedan jag levertransplanterades. Väldigt va tiden går fort. Lite väl fort kanske. Läkarna som sa för 23 år sedan till mina föräldrar att den skulle hålla ca 10 år. Å nu har de gått mer än dubbelt så länge. Å jag mår hur bra som helst =).

Nu ligger jag i sängen och ska sova strax ska upp imorn och åka till Ikea med en kompis som ska handla lite och jag ska nog handla en fläkt till köket och en diskho. Ska äntligen få göra om lite i köket. Vi ska byta hela bänkskivan och fläkten samt kakla om. De ska bli kul å de ska vi göra nästa fredag så jag måste handla imorn så vi hinner såga ut i bänkskivan så att diskhon får plats. Längtar så.

Å sen förhoppningsvis så ska vi få gjort om vårat vardagsrum i veckan som kommer med. Där ska de tapetseras om och måla taket. Så jag har en massa att se fram emot...


Nää nu ska jag sova så jag orkar gå på ikea imorn, men de orkar man alltid ;)

Sov gott //Nenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0