Så synd att de inte var våran tur...

Idag har man kört sin familj till landvetter då de ska till thailand i 18 dagar. Är inte alls avis ;P
Men skickade med en lista på va de skulle köpa till mig, hihi.. De som de absolut inte fär missa att köpa är Bh:ar. De är super bra från thailand 100 gånger bättre än de är här i Sverige. Så jag längtar så till jag får hem dem...Sen ska de få köpa lite annat smått och gott som kan vara bra att ha.

Efter att jag lämnat dem på landvetter åkte jag upp till fontion och sprang en kortis, var inte alls sugen idag att springa, samt att min löpkompis inte kunde =( så då fick de bli en kort runda istället för ingen alls. Nu ska jag bara jobba denna helgen och sen två veckor till å sen ska jag ha 10 dagars ledighet. Vilket ska bli väldigt skönt att få ett avbryt i jobbandet. Tyvärr så har man jobbat hela denna veckan då de varit så fint väder. Men hoppas att de håller i sig eller åtminstånde kommer nytt då jag går på lång semester i augusti.

Har nu suttit hemma ensam och hejat på U21 landslaget i semifinalen mot England. Grymt av dem att vända 3-0 till 3-3. Men tyvärr synd att de skulle förlora med straffar. Men så är ju tyvärr sporten. Men de är ju mycket bättre än de vanliga landslaget tycker jag.

Nu har jag ätit grönsaker med dipp som fredagsmys, de var mycket gott idag.
Imorn blir de solning ute hos mamma och pappa. Passar deras hus samt katt och kanin nu när de är i thailand. Så jag ska dit imorn innan jag ska jobba kväll och sola mig.

Ha nu en fortsatt trevlig fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0