Slappa, städa och filmkväll idag.

Sitter nu hemma i soffan efter en härlig dusch och god frukost som bestod av fiberhavregrynsgröt med banan och kanel samt sojamjölk och en kopp kaffe på detta. Mumma va gott.


Idag ska jag inte göra så mycket trotts att jag har semster. Ska städa mamma och pappas hus så de är fint när de kommer hem imorgon. Ska hämta de på landvetter imorn vid kl 11. Får se va de har hittat till mig:P

I lördags var vi på 25 års fest hos Lennys kompis. Det var riktigt roligt, de var längesen jag hade de så trevligt och roligt. Vilka underbara människor de var som var där. Sen var jag bara tvungen att gå och visa tomten för R:s flickvän. Så vi var på fest hos han som vi ska köpa tomten av hans son var de som fyllde 25. Killarna började festa redan kl halv 7 på morgonen i lördags då de åkte hem och kidnappade S som fyllde år och klädde ut han till Spindelmannen. Sen fick han en massa uppdrag som han skulle utföra i både Kungälv och Göteborg, sen avslutade de på Liseberg. Innan de åkte tillbaka till Alafors. Sen blev de en ordentlig fest.

Igår städade jag hela längenheten och öppnade upp vårat tredje rum som varit stängt ett tag nu, då vi haft en massa skit där inne, då vi håller på att måla och sätta upp lister, men nu blev jag trött på att bara ha två rum och ett förråd så nu blev de en trea igen =). Även om inte listerna är helt klara och uppe än.

Sitter nu och väntar på hjärtat som är och tränar. Själv sprang jag en runda igår, får se om jag ger mig ut idag också eftersom jag vet att de inte kommer att bli något imorgon.

Nää nu ska jag inte trötta ut er mer med mitt tjöt.
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0