Familjen hemma igen =)

Så nu har man hämtat familjen som kommit hem från Thailand. Så nu har jag bara mitt egna hem att tänka på igen ;P Men de har gått bra att ta hand om alla 4 djuren i år igen. De var lagom bruna när jag hämtade dom på Landvetter ;P

Så jag fick mina Bh:ar som jag bad om samt en klänning jätte fin =) Lite godis med så klart.
Dem hade haft de bra iallafall. Så nu längtar man ännu mer till att själv få åka bort till Thailand, men de blir nog inte fören i feburari. Då de är som tråkigast här hemma och man bara vill bort.

Sån u har vi ätit middag, samt att jag hunnit springa en kort runda. Sitter just nu i lillasysters rum och skriver. Ska gå ner nu och se om jag kan få med mig mamma och pappa ut på en promenad innan de somnar i soffan ;P

Ha de så bra så länge.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Mamma Carina

idag är vi bra piggare än i går, så idag kan jag allt tänka mig en promenad :)

2009-07-16 @ 09:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0