Endast två dagar kvar!!

Ja, nu ska jag bara jobba 2 dagar till och sen är jag ledig i 10 dagar från jobbet. Ska bli riktigt gott. Sen jobbar jag bara 3 veckor för att sedan vara ledig i 3 veckor. Ska ringa chefen imorn och kolla om man kan få ledigt på fredag, vi är så mkt personal då. Så jag hoppas på de.

Nu är de bara en vecka kvar till min familj kommer hem från thailand. Ska bli lite gott faktiskt, de är lite jobbigt att ha 3 katter och en kanin på två olika håll. Men som tur är så har jag haft lite mer hjälp av lenny iår. De går men man känner otillräcklig när man vet att de andra är ensama när vi är i ena huset. Men har ju kunnat tvätta ordentligt iallafall. Så skönt att kunna hänga tvätten ute =)

La en skiss på mitt nattschema i veckan. De blev helt okej, fick hjälp av en arbetskamrat som jobbar natt så jag tänkte någorlunda rätt.

Tittar nu på riksförlossningar på tv4 fakta. Får passa på när hjärtat inte är hemma, för han tycker inte att de är så intressant som jag hihi, konstigt =) Samtidigt som jag äter popcorn efter ännu en löprunda idag. så nu har jag sprungit 2 dagar i rad så imorn blir de vila. Men på fredag drar de av ut i spåret igen hihi.

Nu ska jag kolla klart på mitt program...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0