.......så har även tisdagen gått

Okej då var även denna arbetsdag avklarad. Skulle precis sätta mig och söka till ett nytt jobb, då jag inte vet om jag får vara kvar på mitt jobb. Har vik fram till 31 mars. Men då fick jag ju så klart inte upp mitt CV för att kunna ändra och skicka de =( Får fixa det på jobbet imorn. De är ju så att de är sista ansökningsdagen imorn. Tycker de är svårt att formulera till ett bra CV och ansökningsbrev.

Har förövrigt idag varit hos min kompis och hälsat på. De har 2 små barn som är helt underbara. Vill själv ha barn när man varit där. Men den tiden med barn kommer också någon gång. Tur att jag kan åka dit och låna en bebis när jag vill. Samt att jag har ett jobb där de är bebisar hela tiden.

Nu håller min data på att dö. orkar inte gå och hämta batteriet. Får bli längre och lite mer intressanta saker att läsa om imorgon.

Sov gott.
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0