Läggdags

Nu ligger jag ensam i sängen för 3 gången denna veckan. Sambon jobbar igen =(

Nu har jag börjat skriva om min barndom igen som jag gjorde i min gamla blogg som tydligen slutade fungera då de hände lite väl mycket i mitt liv precis när jag började blogga. Så nu när jag skulle ta upp den så vill de inte fungera så jag var tvungen att starta en ny.
Så om någon skulle vilja hjälpa mig att göra den lite snyggare så får ni gärna säga till =)

Hade en otroligt lugn dag på jobbet idag, sen bar de iväg och storhandla hem. Var inte så roligt då man var jätteseg å trött och ville bara hem, Fick endast bli laxsallad till middag idag. Men de blev så gott.

Nu ska jag sova, ska upp och åka till gymmet tidigt imorn så jag hinner med de innan jobbet.

Sov gott.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0