Årets första blogginlägg =)

 
 
Då har det gått snart en månad på de nya året. Än så länger har de börjat bra de nya året. Så jag hoppas att de resterade året fortsätter bra. 2008 var inte direkt mitt tur år. De enda positiva var nog att jag tog Sjuksköteskeexamen, utöver det så var 2008 inget bra år alls det mesta gick emot mig och min sambo .
 
 Idag har vi varit ute och tittat på soffa till vårt vardagsrum som vi ska renovera. Hittade en riktigt snygg soffa på Möbeloutlet, en divan soffa är det som vi vill ha. Om någon har en bra affär med snygga soffor får ni gärna nämna några.  Har hittat tapeter och färg till rummet, ska bara hitta ett snyggt soffbord också. Så nu sitter jag här och fantiserar om hur snyggt de kommer att bli när allt é klart. Tänkt lägga upp före och efter bilder på vardagsrummet när allt é klart. De kommer att bli en stor skilland mot va de är nu. 
 
Jag har varit ledig idag hur skönt som helst, men ska jobba 5 dagar ändå denna veckan. Känns inte alls så positivt då jag och min sambo kommer att jobba förbi varandra nästan hela veckan. Vilket är tråkigt och blir så när båda jobbar skift arbete. 
 
Nu ska jag gå och göra i ordning min lunch till imorn, så jag inte kommer så sent i sängen ska upp kl. 05.15 imorn för att åka till jobbet. Känns inte alls roligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0