Nybakat mmmm

Kommer ju aldrig igång ordentligt med bloggadet ju.. Skäms ju.. Ska snart fortsätta att skriva ang min barndom. Ska ha föreläsning om de den 10 mars för en massa operations personal på Sahlgrenska sjukhuset. Så jag måste sätta mig med de snart, å då kan jag ju skriva fortsättningen här med.

Har varit sjuk nu i två dagar, inte alls roligt. Kom hem i söndags med feber från jobbet. Har varit förkyld så de har inte varit så farligt. Men de är tråkigt att man måste ta ledig från jobbet och förlora pengar. Men jag har inte varit borta sen jag började där förra juni, men de känns endå att ringa och sjukanmäla mig.

ÅÅ nu luktar de nybakat i hela lägenheten har bakat ett jättegott mörkt bröd. Som går jättesnabbt att baka. Man behöver bara blanda ihop alla ingredienser och sen in i ugnen i en timme. Brödet behöver inte ens jäsa. Hur underbart och lätt som helst.

Så nu ska jag snart ta en varm nybakad smörgås, men först ska jag ta en dusch.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0