Riktig vårkänsla idag =)

Idag var jag ledig och fått vila upp mig ännu en dag. Jag åkte ut till mamma och satte mig i solen och gottade till de. Satt där sedan hela dagen och njöt. Såg dock nu att jag har blivit lite röd i pannan =) Men vad gör de..

Lägger in mina kort som jag gjorde till de två kalasen som vi var på i helgen.

Detta var kortet till mormor
 


Till morfar


Till Matilda, min kompis dotter


Ligger nu i sängen och tittar på Liv och död, Synd bara att de är sista avsnittet idag. Funderar strak nu på att bli transplanationskoordinator, Tycker att det verkar vara ett intressant och roligt jobb, då jag är väldigt insatt i detta ämnen.


Nää nu ska jag stänga ner så jag kan sova efter att programmet är slut. Ska ju upp tidigt imornbitti.
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0