Ledig ytterligare 2 dagar

Så var de söndag igen. Veckorna går väldigt fort, och de lediga dagarna går också lite väl fort! Men har två dagar kvar iallafall =)

Igår var en helt underbar dag. Först var de tvättdags i tvättstugan för att få bort alla handdukar och lakan. Efter de var de städning i huset och lagom till jag var färdig kom solen fram=). Då bar de av på en promenad till centrum för att kolla lite i affärerna, köpte mig ett par jeans för 50 kr samt ett gott rött te med smak av blåbär och lingon. Sen gick jag halvväg till ytterby och mötte min mamma som också var ensam hemma. Sen gick vi tillbaka till kungälv för att fixa lite för mamma. Efter de åkte jag med mamma hem till dem och satte mig på deras altan och solade. De var varmt och gott. =) Fick allt lite färg på kinderna. Till lördagsmys blev de räkor mums va gott de var.

Idag har jag inte gjort så mycket. Vart å tränat på gymmet iallafall, känns skönt på en söndag. Körde rygg, biceps och mage idag. Till middag blev de fisk och grönsaker =). Svärmor kom förbi en stund också, så jag bakade mjukpepparkaka, mums.

Nu sitter jag och tittar på sanningens ögonblick för att jag inte orkar byta kanal. Men måste säga att de är ett väldigt dåligt program. Att man som människa kan sätta sig i tv och svara på sådan frågor! Ibland undrar man vad människor göra för pengar. Men men de är ju deras liv.

Lovade min arbetskamrat att jag ska fortsätta skriva om mitt liv imorn. Ska även lägga in bilder på mig som liten imorn då jag skriver.

Lägger in en liten bild på min katt som ligger på golvet under mig just nu.
Min lilla bebis e hon, sååå söööt.

Go natt på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Söta kattbilder! =)



/Elin på jobbet.

2009-04-06 @ 19:29:13
URL: http://elinsvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0