22 årsdagen idag!!

Ja, nu har de gått hela 22 årsen sedan jag fick min nya lever. Känns lite konstigt att de gått så lång tid. Då läkarna sa till mina föräldrar att de skulle vara glada om den höll i 10 år!! Den har alltså klarat 12 år plus, samt att jag bestämt att den ska hålla väldigt många år till. Räknade ut att min lever är 35 år. En gammal en ;)

Idag var jag på utbildning av barn HLR på förmiddagen på jobbet. Sedan hjälpte jag till de fyra sista timmarna på avdelningen. Sen bar de av till svärmor på middag. De var gott och trevligt. Vi åkte sedan och kollade på en tomt en bit från Alafors, där en kompis pappa äger en hel del mark. De var en jätte fin tomt som låg precis så vi vill ha det. Så nu går tankarna på om vi ska bygga hus istället för att köpa ett. Men de kostar ju också en hel del.
Tomten har sol hela dygnet så man började ju tänka på hur de skulle vara att sitta där en sådan kväll som denna, då solen står på.

Hoppas att detta vädret håller i sig i helgen jag ska jobba två dagar till sen är jag ledig till måndag eftermiddag, så skönt.

Nu ska jag lägga mig i sängen och se klart på hockeyn om jag orkar vill säga, är väldigt trött idag.

Men som sagt grattis på dig levern =)

Kommentarer
Postat av: Elli

Hej vännen!!

Det är ju helt fantastiskt att det ändå gått så bra som det har gjort =)

Jag kommer ihåg när vi var tolv, och du sa att de från början inte trott att den skulle hålla längre än så.. och tänk att det redan har gått TIO år sedan dess.

Hoppas att allt är bra med dig. Kul att hitta till din blogg så jag kan hålla lite koll på vad du gör nu för tiden =)

KRAM

2009-05-02 @ 12:38:45
URL: http://godisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0