Trök dag =(

Idag har varit en riktig tråkig dag. Har inte gjort många knop. För att komma ut en stund i skitvädret så åkte jag å A till Ale torg å handlade lite små saker. Hittade 1 bodies å 1 pyjamas till A. Sen skulle vi ha kattsand å lite grejer på apoteket då A såklart blivit förkyld lagom till testet imorn.

Ringde och kollade med sjukhuset, men dem ville att vi skulle komma in iallfall så får läkaren bestämma om hon får göra testet eller inte, då hon endast är snuvig, ingen feber å ingen hosta. Så jag hoppas hon får göra de.

Sen åkte vi bara hem å lagade middag å dammsög lite snabbt. Har verkligen känt mig nere idag. Beror nog på vädret. Tänkte jag skulle lägga mig nu efter nyheter. Känner mig seg.

Pratade med min kompis idag som fått barn. Hoppas dem får komma hem snart så jag får en till som går hemma detta året som jag ska vara hemma oxå.

Nu ringde L å sa att han blir tidig så nu blir de inte sängen så tidigt iallafall =( men men, han har ju varit borta i 1 ½ dygn. Så jag får vara snäll å vänta på han ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0