Fotografering på A =)

 
Nu var de ju ett tag sen sist jag skrev iallafall. =)
Men livet rullar på här. Veckorna går väldigt fort bara.

Lilla A har lärt sig gå riktigt nu. Så nu är det verkligen ingen lugn å ro här hemma längre ;) Nu är hon verkligen högt å lågt. Hon älskar å klättra upp å ner för soffan hela tiden.

Vi har varit och tagit kort på A på en studio. Blev riktigt fina bilder. Vi skulle välja ut 4 st men slutade med att vi kom hem med alla 76 bilder som fotografen hade valt som var dem bästa.

A har även i fredags fått en ny kompis. Det var en av mina bästa vänner som fick en liten flicka. Dem ska även flytta ungefär bara 2 km bort från där vi bor. Så det ska bli riktigt kul.

På tisdag ska vi göra flygplanstestet på lilla A å se så vi kan följa med till Thailand i feb/mars. Hoppas verkligen att hon klara det, för jag känner att jag verkligen behöver ordentligt med sol å värme nu. Känner mig bara allmänt trött å hängig. Vet inte riktigt vad det är som gör mig sådan just nu. Tror att jag verkligen börjar förstå allt som vi varit med om och börjat inse att lilla A är som ett "vanligt barn" nu. Kan vara jätteglad å helt plötsligt så känner jag mig bara ledsen å nere. Försöker att träna regelbundet för att se om det kan hjälpa.
Nää nu var det slut gnällt ;)

Här kommer två bilder från dem vi tog hos fotografen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0