Aj aj och dåligt samvete =(

Ja, idag skulle jag och min lillsyster köra ett tidigt pass på gymmet. Så lenny skulle kunna träna oxå. Skulle köra ben, men när jag skulle ta bort en 25 kg vikt från en maskin slant den ur handen på mig, å rakt ner på min fot så klart. Det gjorde väldigt ont ska jag meddela. Åka in till akuten å kollade foten. Men som tur var så var det bara en mjukdelskada, inget brutet eller så. Vilket var skönt. Så då kan jag snart träna igen när den blivit bättre. Fast just nu känns den faktiskt helt okej. Trodde den skulle göra mer ont. Får se hur det känns imorn när jag legat still en hel natt.
 
Har dåligt samvete till Malte då vi inte var på kyrkogården alls i helgen =(. Känns inte alls bra att inte varit på minneslunden å tänt ljus för honom. Men får väl göra det imorn. Då är Lenny ändå ledig.
 
Har varit och kollat upp varför alva har sina andningsuppehåll när hon sover. Det visade sig att hon hade polyper i näsan. Så hon ska sövas för att skrapa bort den. Får se när vi får den tiden. Tror att de kommer hjälpa henne mkt med andningen. Då man hör att hon mest andas via munnen även när hon är vaken. Hoppas vi får det innan jul. Tror dock inte det, Men hoppas/önskar kan man ju göra ;)
 
Här kommer 3 bilder en från i sommras å två då Alva var mindre ;)
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Hon är ju så himla söt!

Om det är polyperna som ställer till det med andningen så kanske det var dem som ställde till det på "flygplanstestet" med? Min sambo tog bort sina polyper för x antal år sedan och det blev stor förändring på honom då han blev mycket piggare och orkade mer på träningarna osv. + att han slutade "dra timmer stockar"!

2012-11-13 @ 14:33:15
URL: http://milagoss.blogg.se
Postat av: Bismillah

fina bilder :)

2012-12-18 @ 17:41:27
URL: http://quraninswedish.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0