lite uppdatering bara =)

Idag har vi varit på lungmottagningen med A. Hade inte vår vanliga doktor där. Men lungorna lät bra. Hon ändrade lite på medicinerna för A. Nu har A sovit nästan 2 hela nätter utan syrgas, Men vågar fortfarande inte hoppas att det är borta helt än. Sen har hon äntligen börjat ta napp =) Trodde aldrig de skulle funka. Hon har bara spottat ut den hela tiden. Hur man än försäkte så ville hon inte ha den. Men nu ligger hon till och med den i munnen när hon sover.
Skrev tidiagre att jag skulle ringa och få A:s journal utskriven, men har nte gjort de än. Hoppas jag kommer ihåg det imorn. Så jag kan skriva om hela A:s resa under sitt första år. Som började på sjukhus precis som mitt liv. Men i år ska det bli mycket mindre sjukhus för vår lilla familj har jag bestämt.


Börjar få lite panik över att GBG-varvet närmar sig. Får ju springa på löpbandet på gymmet nu när det är så kallt och snö ute, så jag inte ramlar och bryter benen ;) Men så fort isen och snön är borta så blir det att springa ute igen. Vilket jag saknar. Är så skönt att få frisk luft när man tränar.


Idag är det också ett årsen det var beräknat att Malte skulle ha kommit. Hann inte åka förbi kyrkogården idag. Får göra det i helgen.

Jag hoppas verkligen att vi går vidare i tävlingen på omslagsbilden i vi föräldrar tidningen.
Denna bilden är det som vi tävlar med :



Min ögonsten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0