Äntligen klara i vardagsrummet =)

Nu är äntligen vardagsrummet, köket å hallen helt klart. Blev klart förra veckan. Känns så bra och vi blev riktigt nöjda med tapeterna. Så nu har vi bara resterande rum kvar ;) Nästa gång blir det vårt sovrum och A:s rum. Får se när målaren har tid att hjälpa oss att spakla dem rummen. I vårat sovrum är det bara taket en gång till. Sen blir det till att måla.

Lilla A blir bara större å större. Nu har hon varit tätt i näsan i över en vecka. Det visade sig att hon började få en tand nere i käken på mitten. Men de senaste dagarna så har även tanden brevid börjat titta upp och senast idag så kände jag även en tand på överkäken, fast inte framtanden utan på sidan av den. Så hon har fått tre tänder på bara en vecka =). Trodde det skulle ta lite mer tid mellan tänderna.
Igår blev hon 6 månader korrigerat, så hon är verkligen stora tjejen nu.
Hon har även kunnat sova de sista dagarna utan syrgas trotts att hon varit tätt i näsan. Så jag vill bara att det ska släppa i näsan, så hoppas vi att hon är syrgasfri helt efter de =).

Imorn ska vi till en arbetskamrat och träffa två till som också fått barn under 2011. Det ska bli roligt och mysigt. Så nu står det bröd i ugnen som jag ska ha med mig. Det blir en liten bruch imorn =)

Nu ska jag snart göra lite vitlöksbröd.. mumma vad gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0