VM-guld till Sverige i Teamåkning =)

Igår var jag och mamma på Teamåknings VM i Scandinavium. Var väldigt mysigt att bara vara jag och mamma. Sen träffade vi en massa gamla åkare som jag åkte med. Kul att se så många igen.
Det blev väldigt spännande i slutet om guldet skulle gå till Sverige eller inte. Då Team Surprise placerade sig som två på långaprogrammet efter Finland 2. Men låg 1 när man lagt ihop både korta och långa. Men då var det 3 lag kvar att åka. Då lag efter lag hanmnade efter Surprise så var det bara Ryssland kvar som låg etta efter korta. Men efter att Ryssland placerade sig på 5:e plats på långa så stod det klart att GULDET gick hem till Sverige (Surprise) igen. Var så kul att det var på hemmaplan också samt för tjejerna. Känner 3 st som åker i Surprise. GRATTIS TJEJER!!



Idag har varit en lung dag med mycket tvättande. Så nu är nästan all tvätt slut. Sen blev det en löptur på 11 km. GBG-varet är ju snart så jag börjar få lite panik att kag inte tränat som jag hade tänkt. Men har varit så himla trött samt att jag åkte på en förkylning för någon vecka sen. Men på tisdag ska jag springa här i från och hem till mamma och pappa i Ytterby. Det är exakt ett GBG-varv. Får se hur jag mår efter de ;) Om jag ångrar att jag anmälde mig och vilken tid jag får.

Imorn ska jag till sjukhuset och ta prover. Får alltid ont i gallan när jag ska ta prover. Undra om det är psykologiskt. Så jag gissar att proverna ligger som dem gjort det sista. Hade ett litet gallstens anfall i veckan. Så jag får se vad min läkare tycker vi ska göra med mina gallstensanfall.

Men Lilla A går det bra. Hon har nu börjat dra sig framåt när hon ligger på mage. Kryper inte riktigt än. Men hon däremot springer i sin gåstol som bara den. Så det är bäst att ha kolla på vart hon är för hon kör på fötterna.
Fick åka in en dag till sjukhuset då hon syresatte sig lite dåligt då hon sov. Men det var inget som vanligt vilket var skönt. Dem gjorde en röntgen på hjärta å lungor. Den såg bra ut som tur va.
här kommer en bild på min solstråle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0