Husägare =)

Så kom äntligen dagen vi väntat på. Att få flytta in i huset =) Det var i torsdags den 10 Nov som vi hade besiktning av huset. När vi gått igenom allt så var de några små saker som skulle fixas. Men de hindrade inte oss från att få nycklarna och flytta in. Så nu har vi bott här sen i Torsdags. Känns fortfarande overkligt. Man undrar hela tiden när ska vi åka hem...hmm.. svårt att förklara. Men vi är verkligen supernöjda.
Det är en del kvar att göra. Det är som sagt bara gips på väggarna. Så vi väntar på att en målare ska ha tid att hjälpa oss att spackla väggar och tak.

Sen har vi inte haft någon TV och har fotfarande inte de förens på onsdag. Så nu har vi sett på hur mkt filmer som helst. Börjar bli riktigt tråkigt att bara se på film. Men på onsdag kväll då blir de tv igen. De är för att vi ska ha parabol och dem kunde inte fören på onsdag. Hade glömt å ringa installatörerna tyvärr.

Uppdatering av A. Hon mår bra och växer så de knackar. Var på BVC idag och hon vägde 5880g och var 58 cm lång. så bara en meter kvar till min längd ;) Sen har hon ingen syrgas på dagarna när vi är hemma.Får lägga till lite på tratt när hon somnar. Men är hon vaken så behöver hon ingen syrgas =)

Men sjukhus ska tydligen inte denna familjen komma ifrån nån gång. Nu är det mig dem ska utreda. Mina leverprover har legat lite högt hela sommaren. Men de har dem trott varit pga av graviditeten och att jag nog fick havandeskap sista dagarna. Men proverna har fortfarande inte gått ner. Så nu vill läkarna utreda varför- Vilket är väldigt bra. Så på onsdag ska jag på ultrljud av levern för att se om de kanske bara är så lätt att jag har lite stas i gallgångarna. Vilket jag har haft tidigare. De hoppas vi på för då är de ett väldigt lätt problem att lösa. Men får komma med mer uppdatering efter ultraljudet.

Nu ska jag sova lite....


Kommentarer
Postat av: Malin Kjellberg

Åh! Så underbart att läsa att hon är så mkt utan Syrgas! Heja Heja!!! O att hon växer o lägger på sig så mkt. Härligt!

Grattis också till huset. Måste vara en fantastisk känsla att allting är nytt:-)

Hoppas det inte är ngt knas med dig el att det är lätt fixat som du säger om det nu visar sig vara något.

Sov gott!

Stor kram Malin, mamma till Sander

2011-11-15 @ 22:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0