omgjord layout =)

Äntligen har jag fått hjälp med att göra om min layout så att den är lite finare och lite mer personlig.
Tack Amanda för all hjälp med detta, då jag inte är duktig alls på sådant.

Gick av idag efter tre nätter å idag var jag extra trött och seg. Men tog mig allt ut och sprang en kort runda i fontin. De var skönt efteråt. Då tänkte jag bara åka snabbt förbi apotekt som öppnat inne på Maxi i kungälv för att hämta ut en medicin. Såg inte ut att vara så mkt folk i kön. Men när jag hade stått där ett tag så märkte jag att de var en väldigt långsam och någon som inte visste va allt fanns inne. Så efter att ha stått i kö i en timme så började de hända lite. Då visade de sig att dem som stod längst fram som de höll på med hade varit där i en och en halv timme. Å det var en gammal dam som hade kommit direkt från akuten. Tyckte mer synd om henne även om jag fick stå å vänta i en timme. Men de var inte organiserat de minsta där inne. De visste inte var något låg eller om varorna kommit.

Så nu blir de lite middag dock lite senare än vad jag hade tänkt mig....

De blir kycklingklubba å lite sallad..

Kommentarer
Postat av: carina

Vilken fin sida ! nu får du allt skriva oftare, kramar

2010-04-29 @ 22:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0