Fredagsmys =)

Ja, då var de fredag igen å dags för fredagsmys. Sitter nu hemma hos min kära familj och skall hjälpa min lillasyster att sminka henne. Hon skall iväg med sitt fotbollslag.

Sen blir de av till svärmor på middag och kolla på Idol samt lite godis hoppas jag på =).

Som jag skrev igår så var jag hos tandläkaren, De gick bra, hade inga hål vilket var bra. Men de gick en del pengar iallafall. Sen bar de av till allergiologen. Gjorde pricktest och fick dubbelt så stort utslag på äggvita som mot test ringen som man alltid skall reagera på. Så jag är alltså fortfarande väldigt allergisk mot ägg. Skall ändå försöka få en tid för provokation. Eftersom jag fick i mig ägg när vi var i Thailand och inget hände där. De tog även blodprov så jag får se hur de ser ut i blodet med ägg. Så om en vecka får jag reda på vad som händer.

Nu skall jag se om jag hittar en kläning som min kompis vill låna då hon skall på dop.

Ha en mysig fredag med massa fredagsmys.

LOVE<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0