Första nattveckan avklarad

Så då var första veckan med att jobba natt avklarad och går in på den andre idag. Gick mycket bättre än jag trodde att jobba natt. Men som sagt så har jag bara jobbat en vecka. Hoppas de går lika bra i fortsättningen. Denna veckan skall jag jobba f nätter men inte alla i rad som tur é. =)

Sitter nu i soffan och tar de lugnt medan hjärtat är och tränar. Vet inte vad som händer idag då hjärtat åker till jobbet vid 15. Går nog ut å tar mig en promenad och så sen. Så jag får lite frisk luft samt lite sol om den kommer hålla sig framme tills dess.

Bakade kanelbullar igår då vi hade besök av R, H Och lilla M. De blev goa bullar som tur var. Det var riktigt länge sen jag bakade bullar. Får nog bli lite oftare de luktar ju så gott i hela lägenheten flera timmar efter också.

Nää nu ska jag nog hoppa in i duschen så jag vaknar till lite. Är väldigt seg idag. Blir nog att vila på soffan en stund innan jobbet sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0