Vårruset av klarat, känns skönt!!

Ja, nu har man kommit hem från vårruset. Var där med mina gamla klasskompisar som jag läste med under ssk-utbildningen.  De va kul att träffa de igen då jag inte träffat dem på väldigt länge då man jobbar för de mesta.
De gick faktiskt riktigt bra, var snabbare än förra gången jag sprang och de var för två årsen. Sprang tillsammmans med en arbetskompis, vilket var väldigt trevligt.

Sen fick jag reda på igår att min arbetskamrat äntligen fått sin lilla bebis å de blev en liten kille. Han var jättesöt, fick ett mms på mobilen när han bara var några timmar gammal. Längtar så till att få träffa den lilla killen. De valde dock de killnamnet som jag och L var mest överrens om inom killnamn. Men vi hinner säkert ändra oss tills de är våran tur.
Är så glad för deras skull. Tänker massor på er!!

Imorn ska jag åka och klippa mig de ska bli så skönt. Behöver verkligen detta, då de är slitet å livlöst samt att färgen har fått en tråkig och matt färg. Men de ska bli ändring på detta imorn. Tror dock inte att jag ska klippa mig så mycket, vill ha långt hår nu.

Nää nu ska jag hoppa i säng och känna hur trött jag är efter vårruset.
Ska fixa lite saker för hemmet imorn med, kolla på färger till badrummet och vardagsrummet.
Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0