Lång helgen avslutad, samt kollat leverfläckar =)

Nu har jag avslutat min lång helg. Jobbat sedan fredag fram tills nu i kväll. Men i morgon så är jag ledig vilket ska bli härligt. Kunna få sova ut lite.
Så jag har inte gjort så mycket i helgen. I fredag efter jobbet åkte vi hem till pappa och mamma för att fira min lillasyster som fyllde 17 år. Där åt vi lite tacos och sen var de bara lite små mys i soffan hos dem.
Lördag jobbade jag tidigt och efter jobbet var de bara hem och duscha för att sedan åka på L kusins konfirmation. Var där i några timmar innan jag skulle köra L till våran kompis i stan för att de skulle gå ut och se på när L:s gamla band skulle ha en spelning i majorna. Själv åkte jag hem när de åkte in till stan för jag skulle upp och jobba.

I söndags var de mycket att göra på jobbet, så jag fick knappt i mig någon mat under dagen. Efter de blev de hem för att laga middag och sen åkte vi och kollade på när min lillasyster spelade fotbollsmatch på Yttern. De vann tillslut med 7-2. Men i första halvlek sov nog hela fotbollslaget ;) Efter matchen så gick jag hem från Yttern med mamma och lillasyrrans pojkväns mamma. De skulle gå ända till skellebräck, men jag gick endast med hem till mig. De va skönt att få en lite promenad efter en sådan dag på jobbet.

Idag var jag hos hudläkaren och kollade mina leverfläckar. Ville passa på idag när man fick beställa tid utan remiss eftersom de är internationella Melanoma Monday idag. Hörde de på nyheterna för att tagsen och bestämde mig då för att beställa tid, mest för att de skulle kolla på min sambo som har mycket leverfläckar. Fick även med mig min pappa, mamma och min lillebror. Men ingen av oss hade något som såg misstänkt eller konstigt ut. Vilket var skönt att höra. Så nu vet man att de leverfläckar man har är bra.

Ligger nu i sängen och ska strax sova. Men en av kattterna tycker nog inte samma sak, för hon är sjövild just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0