Lång dag!!

Idag blev de en läng dag på jobbet. Var på jobbet vid halv 7 i morse. Men kom inte hem fören vid halv 8 nu i kväll. Detta då jag valde att vara med på en operation på eftermiddagen.  Det var en jätteintressant operation, men va trött i fötterna och benen jag är nu. Även väldigt trött för övrigt också.

Denna veckan har jag inte gjort något annat än att jobbat. Har endast tränat en gång denna veckan hittills. Hoppas ajg kan träna nu i helgen som jag är ledig.

Var på husknuten igår igen för att få lite mer exakta siffror på husen. Vilket vi fick, så nu har vi endast två hus vi kan tänka oss att bygga. De är så svårt att veta, allt än. Längtar bara till jag har mitt hus. Är ingen lägenhetsmänniska känner jag.

Nää, nu ska jag göra mig iordning för natten så jag orkar komma upp imorgon bitti.
De blev ett kort och tråkigt inlägg denna gången....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0