Husdrömmar =)

Idag åkte vi till husknuten och kollade på olika husmodeller. Det fanns några stycken som vi tyckte var fina. Men fastnade mest för två st. Tog hem en del broschyrer att tittat i. Så nu har vi suttit och drömt oss bort. Sen visade vi tomten för våra vänner som var med oss på husknuten. De har också funderingar på att bygga hus.
Känns ändå konstigt att jag kanske ska bo på andra sidan älven. Men får man en tomt till ett bra pris och få välja hur mkt man vill ha så är de svårt att inte ta de då de är så vi vill bo, på landet och allt.

Så nu ligger man i sin lägenhet och längtar tills man har ett eget hus, även om de inte är nybyggt bara att få ha ett hus. Har kommit på att jag inte är någon lägenhetsmänniska. Så de blir nog hus om något/några år ;) *hoppas*

Nää nu ska jag lägga mig och sova så att mina katter blir lugna och kanske också somnar, längtar så till jag får släppa ut dem i naturen....

Ska upp tidigt imorgon även att jag ska jobba kväll, ska iväg och träna och lite sånt innan jobbet.
Blev ett kort inlägg idag, blir bättre nästa gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0