Ännu en underbar solig dag=)

Så nu är jag ledig i två och en halv dag =), börjar inte fören på måndag kl 14. Så  då säger jag två och en halv dag.
Igår efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa, satte mig i solen och gottade mig. Sen blev de grillat till middag, samt en del godis. Har bestämt mig nu att jag bara ska äta godis på helgerna, blir lätt att de blir en del på vardagarna också inte så bra.

Har börjat mer och mer att tänka på tanken att bygga ett hus än att köpa ett. Så vi ska vekligen kolla upp alla priser och sånt så vi vet vad de ungefär kommer att hamna på. Har redan hittat ett hus som jag tycker om, men skall nog imorgon åka till husknuten i högsbo och kolla på en del husmodeller samt priser om de har de. Ska bli roligt =)

Idag ska vi åka och kolla på när L:s morbor kör folkrace i Älvängen, sen ska vi hem till våra underbara vänner och deras änglar till barn och grilla och spela en del spel. L.s bästa vän ska också komma dit och ha med sin flickvänn som vi inte träffat än. Så de ska bli riktigt roligt ikväll. Hoppas bara att solen håller sig framme hela dagen.

Nu ska jag göra mig iordning för att gå ut och gå i en timme. Har en runda som tar ca 1 timme att gå, ska bli härligt. hade egentligen tänkt att springa idag, men var inte alls motivierad till detta när jag väl kom upp i morse, så de får bli en lånbg och rask promenard istället.

Ha en bra solig dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0