Vilken underbar känsla

ja, jag kan bara säga vilken otrolig känsla det var att springa med nya skor. Min gamla skor har jag haft i minst 5 år så de var ganska utslitna och dåliga om man säger så. Men igår tog jag tag i detta och köpte nya löparskor. VAr hur lätt som helst och mjuk att springa igår. Var inte ens helt slut efter att sprunigt 5 km i fontin med alla backar upp och ner. Kunde nästna ha sprungit ett varv till som de kändes. Så imorn blir de en löprunda till, ska nog utöka sträckan imorn =) Får se om min löparkompis hänger med på att springa lite längre.

Idag var jag och fika hos min arbetskamrat som fått en liten son för ca 1 månad sen. Gud va söt han var. Var trevligt att få tjöta av sig lite =). Synd så kunde jag inte stanna så länge som jag ville då hjärtat var med och vill hem, då han ville han och laga middag innan han skulle åka till jobbet. Vilket jag förstår. Men jag åker nog snart dit igen och gosar lite med den lille hihi. Hon bor ju inte så långt från jobbet =)

Idag önskar jag att jag hade haft ett hus så man hade kunnat varit ute när man kom hem då de fortfarande är fint väder. Men de önskar man varje vår och sommar då de är sol ute=). Men förhoppningsvis är de inte så långt kvar tills man har ett eget hus =). Ska ta tag i detta med husbygge nu och ringa för att kolla upp all fakta och priser helt hundra. Så man kan börja planera ordentligt.

Nu ska jag ta och göra mig ett gott te och sen se om jag kan skriva lite mer på de jag tänkte att bloggen skulle handla om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0