Pysselkväll =)

Nu ligger jag i sängen då hjärtat och hans bror har beslagtagit tv i vardagsrummet för att se på fighting =). Men just nu verkar de som att de släcker ner..
Själv fick jag hitta på något annat att göra efter att vi ätit middag. Så jag tog och fixade till lite i köket. Lägger in bilder i slutet.

Annars har jag jobbat idag. Åkte direkt därifrån och kollade på när min lillasyster spelade fotbollsmatch borta mot Alafors. Som tur var så vann dem med 3-1 tror jag att de blev. Vilket var rättvisst. Så nu har de vunnit alla sina nio spelade matcher. Riktigt kul att se på när dem spelar så bra. =)

Efter de tog vi med oss mamma, pappa och syster för att visa tomten som vi tänkt bygga hus på. Dem tyckte att den låg riktigt fint. Samt att hjärtat pratade med hans som vi ska köpa av så han skulle hålla tomten åt oss, som tur é =). Så nu kan vi börja planera ordentligt och även renovera lägenheten hihi.

Jag och mamma gjorde även idag en tavla till vårat sovrum som nu hänger över vår säng. Blev riktigt fin.

Nää nu ska jag försöka sova lite. Ska som tur é och skönt jobba kväll imorn =)

Sov gott alla. Lägger in bilder imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0