Lätt löprunda idag!!

Min vän ringde mig när jag var på väg hem från jobbet och frågade om jag skulle följa med ut å springa. Hade ändå tänkt springa idag så de hängde jag på. Ändrade bara tiden lite, ville springa direkt när jag kom hem och inte vänta 2 timmar. Vilket hon gick med på.  De var äldigt lätt idag skulle lät kunnat springa en bit till än de vi gjorde. Men min kompis hade varit förkyld så vi tog de i hennes takt. Men de var jätteskönt idag. De var länge sedan jag tyckte de var så lätt.

Sen när jag kom hem fick jag mig ett ryck och ville åka till Ikea för att se om jag hittade något roligt. Men tyvärr så gjorde jag inte de. Vill hitta något snyggt att ställa på våran hylla vi satt upp ovanför våran säng. Hittar inget jag vill ha..

Var ju på student i fredags till min lillasysters pojkvän. De var väldigt trevligt, roligt att träffa han släkt också. Gjorde ett kort till han också. Han är ju gaisare så de fick bli ett grön-svart kort trotts att de var student. Så, såhär lev de iallafall. Är nöjd med det.


Denna veckan blir de tråkigt för jag och mitt hjärta kommer att gå om varandra hela veckan. Då han kommer hem när jag sover och jag när han ska åka. Så idag syntes vi endast i dörren inte ens 5 min. Imorn blir de samma sak om vi hinner ses alls, annars ses vi inte fören sent på onsdag kväll. De är lite tråkigt när de bli hela sådan här veckor. Nån dga går ju ann men inte en hel vecka.

Jag vill åka ner till ullared har inte hitta någon än som vill följa med så jag funderar på att åka ner själv om ingen vill hänga med. De är bara att höra av sig om ni skulle vilja hänga på. Vet dock inte vilken dag bara än. Blir kanske nästa vecka eller veckan efter de. Får se när de passar med ledighet å allt.

Nu ska jag gå och se om min kyckling i ugnen är klar som jag ska ha till lunch imorn. Sen blir de att hoppa i säng. Somnade så sent i går kväll. Hade svärmor på besök efter att vi kollade på när min lillasyster spelade fotbollsmatch mot Häcken. De vann med 5-1 tror jag det var.

Sov gott alla...

 

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag hänger gärna med till Ullared :-)Och jag kan ju nästan när som helst men man får nog skynda sig innan allt för många får semester för då är det nog ingen bra idé att åka dit.

2009-06-13 @ 02:24:23
URL: http://sjukabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0