Borde sova nu

Ja, precis jag borde sova nu. Men var så pigg när jag kom hem från jobbet. Har jobbat kväll idag. Slutade vid 21.30, men kom iväg senare och va inte hemma förren vid 20 över tio.
Ska som tur är jobba kväll imorn med nu när jag inte kan sova =)

hmm de har inte hänt så mycket de senaste. Mest jobbat, längtar så till jag ska ha semester. Skulle gärna varit ledig idag i detta underbara väder. Men fick ut sambon på en promenad vid kl 10 imorse. Redan då var de hur vamt som helst. Sen gick vi in och åt lite för att sedan gå ut och sätta oss på våran ligga grillgård vi har utanför oss. Men de va så varmt att vi kunde endast sitta där i en halvtimme. Sen bar de av till jobbet som sagt.
Skulle egentligen vilja åkt ut till havet.

Men innan jobbet åkte jag förbi kexfabriken här i kungälv. För jag har lovat min arbetskamrat att jag skule bjuda henne på baddare för de hade hon aldrig smakat på. Så de åt vi till fikat på jobbet. Hon tyckte om de iallafall, de var tur för jag har gått och sagt att de är så goda, å de är dem också..
Tryckte dock i mig en på vägen hem, samt lite remi också. Så nu blir de till att löpa långt imorn. Skulle ha gjort de idag, men värmen tog emot. Så imorn ska jag springa både för idag och imorn, de ska ju iallafall inte vara lika varmt imorn.

Nää nu ska jag lägga ner å se om jag kan sova, börjar få lite tunga ögon nu iallafall, måste sova så jag orkar gå upp imorn vid 7.30 för att komma iväg ut och springa

Sov gott allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0