Tempurmadrass mmm så gott man sover i den

Halv sitter i mammas goa tempurmadrass. Får passa på att sova i den när de inte är hemma =). Måste sova här för deras katts skull också, så att hon inte känner sig ensam. Samt att sängen är helt underbar. ska köpa en sådan här madrass sen när vi byggt vårat hus. Sover som en prinsessa i den här sängen.

Fick härom dagen frågan från min chéf om jag skulle kunna tänka mig jobba natt  höst. Detta tackade jag ja till. Ska bli skönt att jobba lite natt. Fick dock endast förlängt till sista januari 2010. Men i dagens läge får man bara tacka och ta emot, då de skär ner över allt. Men förstår inte hur hon ska lösa de om hon inte förlänger oss vikarier. Men men, de tar vi senare. Skall inte ora mig för framtiden. Läser nu en bok som heter Sluta oroa dig. Börja leva. En jättebra bok som alla borde läsa. Man tror inte att man lägger ner s mycket tid på detta men när man läser boken inser man "jag" hur mycket man går och tänker och oroar sig över som man inte kan göra något åt nu ändå. Ska nu börja leva dag efter dag eftersom du inte vet vad morgondagen har att vänta så är de ingen anledning att oroa sig redan idag för nästa dag. Som sagt alla borde läsa denna bok. Får en verkligen att tänka om på ett positivt sätt.

Synd att man jobbat som mest nu när de varit så fint väder. Såg att de hade börjat komma moln på himlen nu när jag gick och la mig. Hoppas de är borta tills imorn bitti iallafall så jag kan sitta i solen innan jag åker till jobbet.
Var ute idag och tog en kort löprunda, då min träningskompis fyllde år idag och ville inte springa med mig, men så fick de bli idag. Blir löpning varje dag nu fram till söndag. Imorn ska jag springa samma runda sm idag, fredag blir de den låga med min kompis och på lördag blir de en kort runda med en annan kompis som skall komma igång med att springa så jag har lovat henne att springa med henne på lördag när de kommer till oss. Vi skall vara hos mamma och pappa och grilla, får passa på då man "äger" ett hus i några dagar och att de är sommar. Så de blir massa god mat innan löpningen, eftersom de har småbarn som ska sova innan vi kan ge oss av frb grabbarna som får vara barnvakter =).
Längtar så till lördag.

Ska bara jobba en vecka till sen har jag 10 dagars semester vilket ska bli väldigt gott. Sen jobbar jag endast 3 veckor endast 14 dagar sammanlagt innan jag gå på 3 veckors semester tillsammans med hjärtat. Som just nu ligger brevid mig och sover. Han skall upp kl 03.00 inatt för att åka till jobbet.

Nää nu ska jag med försöka sova...

Natti natti på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0