Mys i soffan!

Sitter nu åter igen i soffan hos mamma och pappa. Dock ensam då hjärtat ska sova i våran lägenhet för att han skall upp tidigt imorn och bli hämtad

Var i väg och storhandlade förrut men de blev inte så mycket, kom på när jag väl var i affären att vi hade en hel del trots att de såg tomt ut i kylen. Men lite blev de iallafall.

Sitter just nu och funderar på vad jag skall ha på mig imorgon på 25 årsfesten. Tycker de är så svårt och veta vad man skall ha på sig. Får bli att testa hela garderoben imorgon innan, som vanligt vill säga ;P. 
Kanske blir så att jag åker förbi någon affär för att se om jag hittar något nytt imorn.

Dessa bilder är de som jag håller på att måla ramar till som vi ska ha i vårat sovrum.Tryck på dem så blir dem större. Älskar den stora bilden så.. Längtar så mycket tillbaka till detta paradis. Som resterande av min familje är nere vid nu. Men de kommer hem på onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0