Helt genomblöt idag

Fick idag med mig min lillasyster ut i spåret och tog en slinga. Vi blev inte lite blöta när hela himlen öppnade och tömde ut väldigt mycket regn på oss. Vi hade kommit ca 2 km då, men vi gav inte upp pga detta utan fortsatte att springa. Kan bara meddela att iv var ganska blöta när vi var klara trotts att de slutade regna efter en stund.
Så de blev att hoppa in i duschen direkt när jag kom hem. Fick ställa skorna utanför dörren då de var båda blöta och sandiga.

Ska strax åka hem till mamma och pappa igen då hjärtat åker till jobbet. Ska se om jag får med mig dem på en promenad idag istället, då de inte blev någon igår. För de var väldigt trött igår när de hem. Vilket jag förstår för jag var likadan när vi kom från Thailand.

Ska göra mig lite i ordning nu.

Kram så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0