Fredagskväll

Är de någon där ute som vill hjälpa mig att snygga till min blogg? Är verkligen dålig på sådant och skulle bli mycket tacksam om någon skulle vilja hjälpa mig med det.

Nu sitter jag i soffan och försöker att inte se på tv så mycket då hjärtat ser på slagsmål UFC heter de. Massa slag och sparkar. Inte alls trevligt. Kan inte förstå hur de kan vara kul att se på när två personer står och slår på varandra tills den ena lägger av eller blir nedslagen. Undra egentligen vilka skador de får när de står ut med så mycket slag och sparkar. Men de är verkligen en riktig killsport. USCH....

Ska nog lägga mig när jag skrivit färdigt de här inlägget så jag slipper höra  och se slagen i bakgrunden.

Var inne i stan idag och fika med min arbetskamrat och hennes lille son. Var så roligt att träffa dem igen. Blir tyvärr inte så ofta då man jobbar så mycket och hon bor i stan.
Men de var riktigt mysigt iallafall.

Skulle ha sprungit idag men orkade verkligen inte när jag väl kom hem från stan. ÅKte hem till mamma och pappa och skulle sätta mig i solen men då försvann den ju så klart.

Imorn ska vi först hem till  och få träffa hans dotter för första gången på riktigt har bara träffat henne en gång tidigare och de var på hennes dop, direkt efter kyrkan. Så de ska bli riktigt kul att se henne imorn. Sen skall vi hem till en annan kompis till hjärtat som skall åka tillbaka hem till Norge på söndag där han bor nu.

Nää nu ska jag gå och tvätta mig och hoppa i sängen.

/NENNE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0