11 dagars ledighet!

Ja, jag fick ledig idag. Så nu är jag ledig i hela 11 dagar. Vilket ska bli riktigt gött faktiskt. Synd att de regnar ute bara.
Sitter nu hos mamma och pappa och väntar på att hjärtat ska träna klart. För att sen åka hem till oss innan hjärtat ska åka iväg och jobba.

Hoppas att regnet av tar lite sen för jag skall ju ut och springa i eftermiddag. De är ite jobbigt att börja springa när de regnar.
Ska nog åka förbi lite affärer idag efter jag varit och storhandlat idag. Känner för att titta lite i affärer var ett tagsen nu faktiskt. Sa se om jag hittar svarta papper till mina tavlor jag skall göra med kort som vi tog i thailand. När vi var där i oktober förra året. Usch va tiden går fort. Har målat tavelramar svarta eller håller på med de. Har dock bara målat en än så länge. Ska måla de resterande idag. så jag får upp dem på väggen snart.

Ska även åka förbi målaffären idag och kolla om de har min tapet jag hitta som jag vill ha i vårat vardagsrum som vi ska måla om. Ska höra med en bekan till mamma och pappa som är målare om han skulle vilja hjälpa oss med rummet då de är en heldel att spackla och slipa för att få de snyggt. Känner inte att jag kan de så bra.

Nää nu ska jag göra mig iordning så jag är klar när hjärtat kommer tillbaka från träningen.

Skriver mer i eftermiddag.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0