Storstädning samt jobba natt =)

Ja då sitter man på jobbet och jobbar en extra natt.
Har de ganska lugnt just nu..Känns som natten kommer att bli väldigt lång idag.

Idag har vi städat hemma ordentligt. Hur gött som helst då de blir rent och snyggt. Sen åkte jag iväg till en kompis och tog en promenad ute i de friska. de var jättegott. Tur att hon ringde och tjötade på mig, annars hade jag nog inte kommit iväg.
Jag har slarvat lite med att skriva nu de sista då jag inte haft tid att sätta mig vid datan. Men ska komma igång nu ordentligt och fortsätta skriva om min barndom som egentligen tanken med bloggen är.

Nää nu ska jag gå och ta min lite att dricka...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0