Påskens schema är över

Då var denna påsken över..
Fredagen var ganska lugn för min del, var hemma hos min vän som har 2 barn och bara tog de lugnt. Sen fick jag hämta hjärtat som var på fest hos hans kompis.
Lördagen var vi hemma hos min mamma och pappa, där fick vi middag, grillat så gott var det. På kvällen var vi hos en kompis och åt lite gott och umgicks. Hjärtat åkte sedan vidare till stan och mötte sina vänner. Medan jag åkte hem och la mig i sängen kände mig väldigt trött.
Söndagen var jag och min syrra först på backaplan, vi var där tidigt för att vi trodde det öppnade kl 10. Men det öppnade inte förren kl 11. Så vi fick allt fördriva tiden inne på coop som var öppet iallafall sen satte vi oss och solade ute tills de öppnade. Jag åkte in för att hitta något till min kompis dotter som skulle ha 2 års kalas på eftermiddagen. Jag hittade en jättesöt jacka som jag visste att hennes mamma också tyckte om =). Så den fick de allt bli till min lilla prinsessa. Jag köpte bara en vit tröja till mig själv och min syrra hittade en söt klänning till henne. När jag kom hem åkte vi direkt till kalaset, var där tidigare för vi ville inte sitta inne när det var så fint väder. Det var mysigt på kalaset. När vi kom hem var vi trötta så de fick bli pizza till middag.
Måndag jobbade jag förmiddag, som tur var det väldigt lugnt på jobbet. Gick lite tidigare för att kunna kolla på min lillasysters fotbollsmatch och sen för att hinna byta om för att åka iväg till min morfars 70års fest. Men hade haft ont i magen hela dagen på jobbet samt innan kalaset också. Tyvärr så blev de värre så jag orkade inte riktigt vara mig själv på kalaset. Så vi åkte därifrån ganska tidigt. Sen på kvälleb fick jag rikitgt ont i magen och blev dålig.

Så nu har jag varit hemma från jobbet i två dagar pga av att magen inte varit sig själv om jag säger så.
Igår låg jag på soffan hela dagen och bara tittade på tv. de var ganska gött faktiskt.

Idag sov jag ända fram till kl 11. Det har jag inte gjort på många år tror jag, tycker egentligen inte om att sova så länge, men kroppen behövde nog de när den ville det. Så idag har de också bara varit en slappdag. Kunnat äta lite mer idag och magen börjar bli lite mer normal igen. Hoppas verkligen att jag kan jobba på fredag igen.

Nu ligger jag isängen med min ena katt som ligger nere vid mina fötter. Hjärtat är på jobbet och sover borta idag, de ska han göra alla nätter fran till fredag. De är tråkigt när han inte é hemma på nätterna även fast man bara sover.

näää nu ska jag sova och ladda batterierna igen så jag blir helt frisk...

Puss å kram på er och sov gott =)

Här är min andra lilla bebis katt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0